targenia

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Uppstart + ny server!

Av targenia - 10 september 2012 13:07

Hej igen!


Har haft en lång bloggpaus och nästan lagt ner hoppet att jag skulle starta upp bloggen igen, men nu har jag ändrat mig. Kommer förhoppningsvis blogga någon gång, försöka iallafall några gånger i veckan. 


Ny server

En ny server - fortfarande samma namn - har startats upp med hjälp av en annan server som slogs ihop. Servern är fortfarande privat, och kommer hållas så. Annars är det väl inte så mycket nytt, det har inte hänt så mycket, utom några mapbyten och olika val som bestämts och sen lösts upp igen.


Något mer att säga? Njaaa. Om det är något ni undrar är det bara att fråga till höger här, och så svarar jag så fort jag kan helt enkelt.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av targenia - 15 maj 2012 17:02

Jag har själv skapat en egen liten stad, som från början bestod av några hus. Med hjälp från vänner har den blivit större och jag försöker utveckla staden hela tiden.     Tack till Kroumia, (med spawner och allt) albinza, xxpiggelinzz, pxfxsrea...

Av targenia - 15 maj 2012 16:53

En ny stad, vid namn "Falador" är under uppbygnadd. Staden byggs av Markus (Mod_Yell), Tobias (Tobbebias) och Fredrik (fredde4488).          Staden kommer nämnas mer i andra inlägg, och sedan kommer fler bilder inuti staden :3 ...

Av targenia - 15 maj 2012 16:43

På servern har nu skett ett mapbyte, för ungefär två veckor sedan, så städer och byggnader håller på att byggas. Mapbytet beror på att för många bioms skapas och världen genererar bara mer och mer vatten, som gjorde det omöjligt för oss att utöka s...

Av targenia - 4 maj 2012 15:51

I de nya uppdateringarna, vet inte vilken, har det kommit till någon slags "sandstaty" ute i öknen. Vet absolut inte hur ovanligt eller vanligt det är att hitta dessa, men jag har iallafall inte sett någon förrän idag.  Jag chillade runt lite på ga...

Presentation

Välkommen till den officiella Targenia-bloggen!
Här kommer du få följa utveckling på byggnader och den växande gemenskapen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards